Selecție participanți pentru sesiunea de formare “Bugetarea de gen și elaborarea de politici publice alternative” , Iași, 31.10 – 02.11.2018
22/10/2018
Show all

Consultant in management

Fundația Corona din Iași își lărgește echipa!

Căutăm coleg cu viziune antreprenoriala, experiența  in elaborare si implementarea de  planuri de afaceri si expertiza in domeniul managementului proiectelor finanțate cu fonduri europene.

Candidatul ideal:

-Experiență de peste 5 ani în domeniul elaborării si implementării de planuri de afaceri cu finanțare publica sau privata,

– Experiența in managementul proiectelor cu finanțare publica (POR, POCU/POSDRU, PNDR, etc),

– Studii superioare. Licența/Master în domeniul economic constituie avantaj

– Cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office)

– Experiență în implementarea programelor POCU reprezintă avantaj;

– Experiența în domeniul achizițiilor publice constituie avantaj;

– Disponibilitate la deplasări;

– Atenție la detalii;

– Spirit de echipă;

– Abilitate foarte buna de comunicare, relaționare;

– Cunoaște gestionarea unei afaceri;

– Abilități de planificare, organizare, coordonare și stabilirea de priorități în activitatea pe care o desfășoară;

– Capacitate de a transmite informații şi cunoștințe.

Descrierea jobului:

Consiliere antreprenorială în vederea întocmirii de planuri de afaceri şi gestionarea ulterioară a afacerii. Consultanta în domeniul managementului proiectelor finanțate cu fonduri europene.

Responsabilități:

– Realizarea activității de consiliere antreprenorială pentru persoanele interesate să inițieze o afacere;

– Analiza ideilor de afaceri şi oferirea de suport pentru organizarea activităţiilor firmelor cărora le oferă servicii de consultanta;

– Elaborarea documentației de finanțare (cereri de finanțare, bugete, planuri de afaceri, analize de piață, analize financiare, bugete, etc);

– Derularea de proceduri de achiziții pentru organizație sau clienți;

– Oferirea de consultanta şi sprijin societăților pe toată durata de implementare a proiectelor.

– Întocmire rapoarte tehnice și financiare.

Beneficii:
– salariu motivant
– bonusuri in funcție de performanțe
– telefon mobil
– laptop si/sau PC
– posibilitatea participării la cursuri de dezvoltare profesională și perfecționare în domeniu