Fundația Corona anunță lansarea celei de a treia sesiuni a selectiei de microproiecte destinate finanțării proiectelor activităților educaționale în cadrul proiectului ” La școală cu bucurie!”, cod proiect POCU/74/6/18/105002.
Pot depune microproiecte cadrele didactice înscrise în grupul țintă al proiectului, care au urmat programul de formare/dezvoltare de competente transversale și vor să valorifice și să pună în aplicare competențele obținute teoretic.
Domeniul de eligibilitate a instrumentului de sprijin cuprinde activități suport cum ar fi:
- asigurarea de resurse materiale necesare activităților didactice – materiale didactice, rechizite, jocuri educaționale, cărți, materiale necesare pentru experimente științifice pentru copii/elevi etc
- acoperirea costurilor unor activități didactice la care participă copiii/elevii – excursii, vizite la muzee, dezbateri, activități cultural-artistice, activități de educație ecologică, civică, activități sportive etc.
Cuantum subvenții
Sprijinul financiar se acordă sub formă de subvenție, numărul estimat de subvenții acordate pentru această sesiune fiind de 23, repartizate pentru cadrele didactice din școlile partenere după cum urmează
Nr. crt |
Tip sprijin financiar |
Unitate scolara |
Nr proiecte |
Cost /proiect (eur/lei) |
1. | subventie | Școala Gimnazială „Stefan Cel Mare” | 2 | 450/2000 |
2. | subventie | Școala Gimnazială “Alexandru Ioan Cuza“ | 10 | 400/1780 |
3. | subventie | Liceul Tehnologic Special „Ion Pillat” | 11 | 400/1780 |
Condiții de participare
Pentru obținerea sprijinului financiar sub forma subvenției, cadrul didactic trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să fie înregistrat în grupul țintă al proiectului
- Să aibă toate documentele necesare la dosarul de grup țintă
- Să fi urmat programul de formare/dezvoltare de competente transversale
- Să înainteze formularul de aplicație (micro-proiectul de practică)
- Să își asume respectarea condițiilor de acordare și menținere a subvenției
- Să atașeze la dosar extrasul de cont în care va fi virată subvenția, cu ștampila băncii
Modalitatea de acces la sprijin
Pentru înscrierea în competiția de micro-proiecte, cadrele didactice care își asumă rolul de coordonator al activităților educaționale vor depune la coordonatorul unității de învățământ, pe format hârtie și în variantă electronică (documente editabile si scan), un dosar conținând următoarele documente, în ordinea de mai jos:
- Copie a certificatului obținut în urma parcurgerii programului de formare de competențe transversale sau adeverință, semnată
- Formularul Micro-proiectului de practică (Anexa 1)
- Declarație de respectare a condițiilor de acordare și menținere a subvenției / Informare asupra condițiilor de acordare a sprijinului financiar (Anexa 2)
- Extras de cont, cu ștampila băncii
Formularul micro-proiectului se completează conform instrucțiunilor din Ghidul de completare
a formularului de microproiect -activități/stagii practice cadre didactice- (Anexa 3), în format Word, se printează și se semnează de către coordonatorul proiectului și de către reprezentantul legal al unității de învățământ.
Declarația de respectare a condițiilor de acordare și menținere a subvenției / Informare asupra condițiilor de acordare a sprijinului financiar (Anexa 2) va fi semnată de către cadrul didactic coordonator al micro-proiectului.
Dosarele colectate la nivelul fiecărei unități școlare vor fi înaintate de către coordonatorul unității către comisia de evaluare constituită la Fundația Corona.
Calendarul depunerii de micro-proiecte
Publicare anunț | 17 februarie 2021 |
Depunere dosare | 18 – 23 februarie 2021 |
Evaluarea micro-proiectelor | 24 – 26 februarie 2021 |
Anunțarea rezultatelor | 27 februarie 2021 |
Semnarea contractelor de subvenție | 1- 5 martie 2021 |
Implementarea micro-proiectelor | martie – iunie 2021 |
Atenție! Dosarele primite după data limită anunțată nu vor intra în procedura de evaluare.
Anunțarea rezultatelor se va face la data indicată, prin e-mail/telefonic.
Documente
Anexa 1_Propunere formular micro-proiect_ses3
Anexa2_Informare_Declaratie_PR_SP